همبستگی میان عناصر کلان حرکتی و کلام: مورد زبان آموزان مبتدی فرانسه در ایران
همبستگی میان عناصر کلان حرکتی و کلام: مورد زبان آموزان مبتدی فرانسه در ایران

فاطمه زرع کار؛ روح الله رحمتیان؛ پریوش صفا

دوره 14، شماره 27 ، شهریور 1397، ، صفحه 225-240

https://doi.org/10.22129/plume.2018.106478.1031

چکیده
  در یاددهی/ یادگیری زبانها، نقش بدن همواره از اهمیت زیادی برخوردار است. با ارجحیت بخشی به نظام شفاهی زبان در طول تحولات آموزش زبان، به عنوان مهارتی که باید تقویت شود، عناصر کلان- حرکتی جایگاه ویژه‌ای در ...  بیشتر